Jeg sagde, “Nej”
Hvad er det med “no” at du ikke forstår?
Generationer af sælgere har fået at vide at når en udsigten fortæller du “nej”… Det er virkelig en anmodning om yderligere oplysninger.
Du har måske hørt, at “salg” virkelig ikke begynde, før din udsigt fortæller du “nej.”
Jeg siger, “Baloney.”
Nogle gange betyder et “nej” “nej.”
Prøv dette. Fortælle dig, hvornår dine kundeemner “nej”, det er en god ting… især når du styrer “nej.”
Du har hørt om “Kom til Ja.”
Jeg tror på at komme til “No.”
Lad mig gøre et kvalificeret gæt.
Du kan ikke lide høre ordet “nej.”
Lige siden du var meget unge har du gjort dit bedste for at undgå at vide “Nej” Ordet “nej” synes så negativ.
Et “nej” i verden af salg er betragtet som en negativ.
Hvis din salgsproces resultater i et “nej”, er det normalt opfattes som et tilbageskridt.
Derfor, de fleste sælgere hader ordet “nej.”
Det behøver ikke at være sådan.
Jeg mener, at der er en bedre måde at se på en “nej.”
Jeg tror, at du kan flytte den følelsesmæssige reaktion har du denne to skrivelse, lille djævel.
Tænk på det på denne måde—
Du ikke virkelig hader at høre “nej”—
Du hader, ikke at vide, hvornår der kommer et “nej”.
Hvis et kundeemne gonna fortælle du “nej”—Hvornår ville du hellere finde ud af om it—tidligt salg cyklus, eller sent i salg cyklus?
Her er tip – forsøg på at afdække et “nej” fra din prospect hurtigst muligt.
Bemærk venligst, at min coaching instruktion var at afdække et “nej.”
Undgå at skabe et “nej.”
En af dine vigtigste mål som sælger er at afdække et “nej” der skulle ske alligevel.
Lad din udsigt ved, at det er OK, hvis de kommer til den konklusion, at dit produkt eller service er ikke hvad de specifikt leder efter.
Lad dem vide, at det er OK for dem at sige, “Nej, tak.”
Lad dem vide at du foretrækker et “ja”, og—det er OK, hvis de fortæller dig, “nej.”
Når du konfigurerer denne aftale er der et fascinerende biprodukt.
Du vil stoppe hørelse udsigter siger “måske”, eller “Jeg nødt til at tænke over det” som en erstatning for… “No.”
Dette vil alene hjælpe dig med at reducere længden af din “salgscyklus.”
Du vil ikke være jagter efter folk, der har ingen intentioner om at gøre forretninger med dig, men er bange for, at hvis de fortæller du vil “ingen” du begynde at sælge endnu hårdere.
Dette tip vil reducere stressniveauet opleves af begge parter—garanteret.
Jeg opfordrer dem til at finde træningsprogrammer som dem, der gennem BusinessSuccessBuilder.com, der vil hjælpe dig med at sige de rigtige ting og stille de rigtige spørgsmål… så kan du afdække et “nej” der skulle ske alligevel.
Til din succes.
Copyright 2006 Ike Krieger

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *